Alla hjärtans dag!

Appen blogg.se har haft lite damp senaste dagarna... Men nu så!

I alla fall. Har nog aldrig blivit så överraskad som i tisdags alltså. Trodde jag skulle ha den tråkigaste alla hjärtans dag ever, men icke!

Slutar vid 4 och planerar att dra mig hemåt direkt. Kilar ner på lagret och hämtar mina saker. Hinner inte ens säga hejdå innan jag plötsligt vänder mig om och ser Jonas står mitt framför mig med en bukett rosor i handen!!

"du trodde väl inte att du skulle behöva vara ensam på alla hjärtans dag?!" säger han. Vi kilar till Avalon och dricker lite bubbel. Jag kommer med förslaget att gå ut och äta. Vi dricker upp och är påväg ut när vi passerar receptionen stannar Jonas till och frågar om vi inte ska upp på rummet och äta pick-nicken som han hade köpt med sig istället!!?!? Whaaat! rummet? Äta? Guuud! Såå otroligt mys! Lipade lite av lycka!

Älskar honom bara för mycket!


Bubbel


Bubbel, rosenblad och jordgubbar.


massa mys <3


Fint ska det vara!!


Mums!


mysfrukost!

Good morning Göteborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0