5 månader sedan!



Hej!

Nu tittar lilla jag förbi! Ganska stört att det var 5 månader sedan man klickade in sig här senast.
Vad har hänt sedan mars? Ja inte speciellt mycket.
Drog i väg på en go sista minuten med min man i april.
I maj var det en del mys i vår solen.
Juni bjöd på en massa studenfiranden och en semestervecka runt midsommar.
San har vi Juli som inte hade så mycket att bjuda på förutom 195 timmars jobb och 5 lediga dagar under hela månaden.
Nu vart det plötsligt augusti.. Som vanligt springer sommaren förbi med rasande fart. Fast nu har jag dock en hel veckas semester framför mig. Dem startar imorgon med en heldag på liseberg för att fira Maria som fyller år! Avslutar förhoppningvis med en tripp till Stockholm.

Hoppas allt står bra till med dig :) Jag mår i alla fall finfint!Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0