Sommar i Göteborg!

Här har vi mitt nya jobb: Scandic Crown! 
Har provjobbat där Lördag och söndag. Det gick verkligen tipptopp! Så nu blir det en underbar sommar i göteborg! 

SCANDIC CROWN

Åh sommar och värme! Jag längtar såå! Hade tänkt åka tillbaka till Jönköping igår men det fanns inga biljetter kvar med Bus4you så jag ville åka hem idag istället. Men när jag skulle boka igår så var ju bussen som jag skulle åka med full såklart! Haha så jag fick hoppa på Swebus imorse 07.50... Gäsp.
Så nu har jag nyss kommit hem. Ska dra till skolan om en timma och sedan jobba. 

Snart bokar vi biljetten till Berlin också! Fantastiskt! Planen är att åka ner till Tyskland och hälsa på Linnéa 30:e april till 3:e maj. Biljetten tur&retur kostar dyga 1000 lappen! Inte faligt alls tycker jag!

Sen så fyller jag ju år på söndag! Vet i tusan om jag ska fira eller så. Får se vad som händer :)
Har funderingar på att åka ner till Göteborg igen fredag den 8:e och dra ihop ett gäng för att fira lite kanske!
Hade varit nice! :D

Yes, nu ska jag äta lite innan jag åker! Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0