Måndag

Hejhopp! Ännu en vecka har gått.
Har slitit med min engelska artikel hela helgen och det var deadline 00.00 inatt. Jag skickade in mitt arbete 23.59! Tackar Lisa och Ted för hjälpen med texten! Skulle hunnit med att läsa 50 sidor i min engelska bok tills idag också. Men det har jag icke hunnit med.
Fick reda på att min engelska lektion har flyttats från 09.00 till 13.00.. Det är sååå smart gjort av nötterna på skolan.. Det är nämligen så att mellan 13.00-15.25 på måndagar har jag Matte C..... Så då får jag la hoppa av engelska och läsa det till hösten istället?! Såå jobbigt. Blir så förbannad på det.
Just denna måndagen är matten inställd. Så jag kan visserligen gå just idag men ingen annan måndag. Men nu funderar jag starkt på att skita i lektionen över huvudtaget. Vet inte hur jag ska göra.. Funderar ett tag till..
Ska ha prov på fredag så det kanske är nyttigt att gå i dag endå?
Efter provet närmare bestämt 13.25 åker vi med bussen till Götet. Längtar!
Först är det jobb idag, tisdag, onsdag och torsdag som gäller!
Håller tummarna att det går grymt bra för mina sambos Jonas, Ted och Per som skriver tenta i denna sekund!
Heja er! 

Nu ska jag fundere på om jag åket till skolan eller inte. Hejpådej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0