Virus, jobb och mera virus!

Som sagt, fick ju virus på datorn här om dagen..
MEN! nu är det borta! (förhoppningsvis)!! :) Såå skönt! Ett stort tack till Magnus!
Han kämpade från sex till tio igårkväll och från typ två till nio idag!
Tog sin lilla stund kan man säga.

Jobbade för andra gången igår. Började klockan 12 och slutade vid 5. Kilade hemmåt helt död. Vet inte riktigt varför jag var så trött men i alla fall. Magnus kom hit runt 6 och då satt vi och pysslade med datorn samtidgt som vi kikade på tv, tjötade, stekte pannkakor och diskade. Nästan samtidigt i alla fall. ;)
Planen var att jag skulle hängt på till klubb Enkelt igårkväll men jag var så seg och datorn tog tid. Så jag hoppade i säng vid 11 och nanade istället.
Idag har jag pluggat matte och målat lite här hemma. Inte så mycket mer än det när jag tänker efter..

Juste.. Vet ni vad jag har gett mig in på ?
Jag ska vara modell på en modevisning den tredje mars! Iih?!
Varför har jag gått med på det här nu då.. Åh.
Jag kommer ju ramla, snubbla, bryta benet, svimma och dö samtidigt!
Fast lite kul ska det ju också bli såklart! :)

Nej nu är det läggedags. Bussen till skolan går redan 08.19 imorgon..
Pussilusk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0