Jobb, skola och flytt!

Hej!
Oj vilken dålig uppdatering på senaste tiden.

Lite kort
Har pysslat med lägenheten nu sedan en vecka tillbaka. Har fått det riktigt fint. Jag ahr sytt en massa fina kuddfodral till alla kuddar i vår soffa.
Invigt min Fina Kitchen aid! Mumsiga bullar blev det.
I måndags hade jag först lektionerna på Komvux.
Ska bli kul att komma igång. Planerar även att köpa årskort på Atlantis för att komma igång med träningen!
Får se när det sker.
Just det. Jag satt och läste Kissies blogg igår morsre. Gissa vad som händer... Jag får virs på min dator!!! SATAN..
Magnus skulle varit här idag och hjälpt mig men så blev det inte.
Igår var vi på Caj! Först förfest hos Karin sedan vidare till mellan festen. Fick stämpel på Caj vid 10 då det var nada folk så vi gick vidare till waffis. Gick förbi den långa kön runt 11 och studsade rakt in på dansgolvet! Riktigt skön kväll!

Imorse fick jag ett samtal från Café Kaffebönan. Då fick jag veta att jag har fått jobbet! Så idag klockan 4 började jag mitt första arbetspass.
Känns riktigt bra med ett jobb! Fantastico!
Yes så imorgon kör jag igång med mitt andra pass vid 12.00
Sen måste jag ju ha lite tid till att plugga också. Det löser sig!

Jag berättar så alla förstår.
För den som inte vet har jag tre sambos nu.
Jonas, Ted och Per! Bor i en fyra här på Torpa och vi alla har var sitt rum. Jag och jonas delar såklart. Per är tillsammans med Nathalie och Ted är tillsammans med Isabella som båda två bor rätt så nära.
Isabella har en ur gullig son som heter Alfons. Han är 4 år och är denna helgen till ära på besök hos mamma i Jönlöping.
Så därför var dagens plan att åka till Rosenlundsbadet och bade med Alfons!
Tänkte först att det hinner jag ju inte om jag ska jobba men så började jag inte förens kockan 4.
Så 12.00 tidigare idag hoppade Jag, Jonas, Ted, Alfons och Bella på busse till badet!
Tror nog att Jonas tyckte det var roligast av alla!
Vidare till jobbet som slutade vid 7 och sen snackade jag men min fina Maria hela vägen hem. Käkade lite och gick sedan hem till Nathalie för att mysa framför tv.n med Karin och Linnéa.
Nu är jag hemma. Jonas jobbar på Kåren ikväll. Slutar tre stackarn!
Aja nu ska jag sussa! PUSS



Jag och min Prins på Grankan! <3 Big Love!

Kommentarer
Postat av: ANNES

va, fick du viruset av att bara läsa hennes blogg?!

2011-01-29 @ 12:33:10
URL: http://anne.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0