Härlig vecka!

Hej hopp!
Då så var jag 20 år!! Jihaa! 
Födelsedagen var underbar! Pappa, Joakim, Daniel och Farmor kom upp över dagen från Göteborg. Vi käkade en mumsig lunch på Åtta glsa. På kvällen bjöd Per, Nathalie och Jonas mig på en tre-rätters middag med drink tema! Super gott! Sedan var det skola och jobb på måndagen. Därefter Jobb tisdag, onsdag och torsdag. Sedan åkte jag till Göteborg på freagen då jag var ledig! Letade ett tag efter en klänning att köpa. Hittade en aprikosfärgad från MQ som jag tillslut valde. :) Efter rundan på stan åkte jag hem till min fina mor som bjöd mig på middag. Stackarn har ju skadat axeln och är sjukskriven till Juli.. Så jag köpte med mig lite rosor :)
Åkte hem till lägenheten i stan städade lite och hoppade sedan i säng. Vaknade klockan 8 på lördagen och kunde inte sova längre. Kilade ut på stan för att handla lite inför kvällen. Carro kom till mig vid tre. Vi kilade till Hemköp och handlade all mat. Satte sedan igång med alla våra snittar! 
Stressade en aning i slutet innan alla kom men annars gick det kanon! 
Åh jag hade så kul. Fick sååå fina saker! Lite ledsen att allt var över så snabbt. Men men. Det kommer fler födelsedagar! :) 
Nu sitter jag här på bussen hem till Jönköping igen! 40Kr kostade resan :) Helt okej endå! Längtar efter Jonas! 
Är hemma 10 i 12 och 10 över 12 ska jag åka till skolan så det blir liite stressigt! Direkt efter skolan drar jag till jobbet. 
Japp. Så är det. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0