Jävla skit.

Hej.
Nu ska jag försöka sätta ord på precis hur jag mår i denna sekund.
SKIT SKiT OCH ÅTER SKIT.
Fy fan det var längesedan jag mådde såhär kasst. Shit heeelt galet.
Vaknade i morse 04.59.. 1 minut kvar tills min ringer. Klockan ringen. Jag går upp och tar bilen till jobbet. Stressar som en jävla idiot för att få kunna gå hem någon gång.
Ska sätte en stor jävla deg och så ska jag ha i surdegen men då har hon som jobbade igår glömt att fylla på så ddet räcker inte?!! Fan och då får jag göra det och vänta halva dagen på att den ska komma igång. Ni som vet hur surdeg funkar fattar ni andra kan ju skita i vad jag just skrev.
 Fyller upp Cafét och börjar med annat. Tiden springer iväg och jag jobbar över tre fucking timmar?! ÅÅH... Hör ni hur det låter?!!!? 3 TIMMAR! Jag har så ont i min rygg nu. Och det sista jag ska göra innan jag innan jag får gå är att dekorera en fet jävla bröllopstårta! Där stod jag och darrade. Trodde typ att jag skulle svimma. Det tog si sådär 1000000 år. 

Heeela dagen gick jag och längtade tills jag skulle få gå. För efter jobbet skulle jag åka upp till Jonas land. Vara där och umgårs med härliga människor! :) Det var det enda som fick mig att kämpa vidare. Åh nu sitter jag här och inte ens ska åka. Fan. Jag längtar efter jonas. Det sista jag ville var att få spendra denna kvällen ensam. Men nu kommer det bli så endå. Tårarna grötar just nu ihop mina ögon så jag inte ser ett piss av vad jag skriver!? Och VARFÖR lipar jag ens?! Är så otroligt fysiskt utmattad så jag har ingen kraft kvar. Mina fötter verker och huvudvärken tar död på mig. 
Har inte suttit ner 1 endaste sekund. Inte ätit nogot och inte druckigt något på HELA DAGEN!!!
Där har vi svaret på varför jag mår kazzt.
Kommer äntligen ifrån jobbet. Efter 11 timmar och 20 minuter. Ringer och kollar om någon kan komma och köra hem mig för pappa lånade bilen och jag skulle gå hem från jobbet vilket jag iiiiiinte var sugen på. Men nej såklar inte. Jag får gå....... Orkade ju knappt. 
 Väl hemma vill jag bara sätta mig i bilen och köra mot orust. Men men en dusch först. Hoppar in i duschen och någon idiot har skruvat åt kranen så hårt så jag får inte upp den!? Det gjorde så ooont i mina händer som värker så fort jag rör ngt. Får i upp den. Men. Då är det så satans svag vattenstråle så då blir jag ännå mer förbannad och börjar lipa endå mera! När jag ska ta shampoot så får jag såklart inte upp korken.. Satan i gatan. Till slut så. Nu är det precis bersämt att jag inte ens ska till Orust.. Jävla fitt dag rent ut sagt. Hela jävla dan är förstörd.  Nu vill jag bara sova och vakna upp på studenten.

Nu ska jag sova. Skua ju endå börja jobba om 11 TIMMAR! DÖDA MIG


Kommentarer
Postat av: Satsumas

Gumman <3 <3

2010-05-30 @ 16:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0