Eello!

Hejsan hoppsan lillebror!
3 veckor och 4 dagar sedan man var här och skrev av sig senast.. Det är bra! :)

Hum vad har hänt?

  • Saknt Jörgen Spa med mamma! Helt underbart!
  • Vårmingel på Avalon.
  • Lite jobb.
  • Drog till Italien med klassen! Skön resa trots allt regn! :)
  • Sytt klart balklänningen!
  • Handlat skor till balen.
  • Varit iväg och testat håruppsättningen till balen.
  • Åkte till ullared med 4-kanten!
  • Moito kväll hos Freddy & Amanda.

Ett litet axplock av vad som hänt sedan sist. :)

Dagen till ära har jag spenderat i skolan och på stan med mitt lilla cpbarn, Jonas. :) <3
Haha, Skolan var seg. Jag och pernilla åkte hem till majj och solade lite. Stack sen till stan för att shoppa loss med min man som sagt. Det inhandlades en balväska, parfym och lite annat smått och gott.
Åkte hemmåt runt 6 tiden och nu ska jag strax sova! :)

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0