Värd dag? Ooja! :)

Tja tja bloggen. Hihihihihhihi
Damp? Absolut.

Vilken go dag jag har haft idag!
Dagen började med att jag åkte hem till Jonas och lagade pannkaksfrukost med jordgubbar och hela köret! Gott vare allt! Sedan mötte jag Sandra vid 3 och vi sprang runt i stan ett bra tag!
Och jisses vad pengarna försvann snabbt :) Men mycket fint fick jag med mig hem! 
Bland annat detta:

Stor, härlig, svart väska :) 

Ett vitt och ett svart linne :)



Sjal med fjädermönster :) Super mysig.



Schwarta jeans! Mums!



Ljusrosa spetslinne! :) Riktigt tjusigt!




Plus hårspray och blond spray! :)
 


Kom på att jag ska ju fan redovisa någon form av arbete om Gran Canaria imorgon..
Ska kanske ge mig på det då.. Puss <3

Kommentarer
Postat av: alexandra

snygga grejer bruuuden!

2010-03-07 @ 20:36:32
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0