Tja!

Eeoo!
Drog till min man igår runt tre. Hade inte planerat speciellt vad vi skulle hitta på men det räcke att jag kom innanför dörren och skulle hänga upp jackan....
Vips så var hela jävla klädhängarnen nere. Och kvar var 2 stora hål i väggen.. Kul. Jävligt kul. Jag kände mig sååå älskad av gud just då. Och på måndag ska dem fota lägenheten för försäljning. Plötsligt hade vi en massa att göra. Drog till Clas Ohlson och köppte spackel och plugg. Köpte sen nya krokar.
Stackars Jonas som får stå ut med mig ibland asså! Haha :)

Efter allt meck ställde jag mig och bakade kanelbullar. Gott gott gott gott! :)
Sen skulle det bli Harry Potter maraton men Jonas somnar efter att vi sett första halvan av film nummer ETT?!
Lyckat maraton :)
Vid 4 vaknar vi båda till liv och kryper upp i sägen och sover till halv tre idag. Sovit bort hela denna fina dag.. Men men det kommer fler! :D

Jonas börjar jobba vid sex så vi tar sällskap till valand och jag åker hemmåt.
Har inte gjort ngt speciellt sen jag kom hem direkt. Spanat runt på nätet efter en fin dikt till svenskan. Inte hittat ngt.

Jag undrar varför jag är trött?

kanske ska sova dårå?

Gör nog det. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0