Tja tja!

Veckans goa låt är självklart: Owl City - Hot Air Balloon
Mums på den!

Senaste dagarna, ja vad har jag gjort?
Skolan var ju stängd onsdag, torsdag och fredag! Det var lite nice faktiskt!
På fredagen firade vi Denice som fyllt 19 hela år! :D
Det var middag hemma hos henne sen drog vi oss in till stan. Vidare till trädgårn där vi traskade förbi hela äckelkön och gick rakt in. Hur värt? Sjukt värt! :) Tack Jonas!
Tog taxi hem och låg i sängen vid 2 och sedan började jag jobba 07.00
Skulle gått på bio på lördagen men tog det på söndagen efter jobbet istället. Hela familjen Schneider gick på Avatar. Jag, Joakim, Daniel, pappa och mamma. Första gången vi typ hittade på något ihop sedan de separerade för 12 år sedan eller någor i den stilen, haha. Mycket mycket mysigt! <3 :)
Blev avsläppt hos min älskling efter bion. Vi lagade tacos (snarare jag, haha). Käkade och slocknade nästan på direkten.

Duktig som jag är drog jag mig till skolan vid nio. Väl framme får jag reda på att det är ingen lektion förens 13.00. Fanskap.. Lockade att åka hem men jag stannade och gick på dagens enda lektion. Gympa, fys. Jobbigt.
Åkte tillbaka till Gothenburgo för att ta en runda på stan med Jonas. Vi fick ett bio ryck och gick på Snabba Cash!Skolan slutade 4 igår. Såklart drog jag till min Man och vi städade lägenheten och gick för att handla mat. Tiden sprang iväg och det var Desperate premiär! Äntligen! Zz. Zz. Zen zov vi. :)

Dagen till ära har jag varit hos tandtrollsjägarna. Stötte inte på några tandtroll så det var ju trevligt. Vidare till Balltorp för en långpromenad med Linnéa och Martina.
Nu ska jag till mamma!
 
Imorgon blir det pannkaksfrukost sedan stan med Sandra B Björklund! 

Galet att jag fyller 19 om 1 månad idag. Jisses. Vad ska men hitta på för bus då tro?

Puss puss!



Vaknade hos Jonas i måndags och på badrums spegeln har gullungen skrivit detta. <3

 

P r o m e n a d v ä d e r 3 M a r s 2 0 1 0 .


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte så konstigt att det är en äckel kö på trädgårn då det bara är äckligt folk som går dit?



MVH

2010-03-06 @ 12:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0