Hemma igen!

Hallå där!
Helgen har varit så galet bra!
Åkte skidor i regnet på fredagen men på lördagen åkte vi i vårsolens strålar! Helt underbart!
Party har det fanemig varit må ni tro :)
9 Härliga människor under samma tak så kan det inte bli så mycket annat än bra!

Kom hem på söndagkvällen och skulle börjat vid 9 igår men vår lärare var sjuk så jag började 1. Nice vare! Hade stenhård gympa lekton och jag tog ut mig som en gris. Åkte hem och fick värsta rycket, så jag gav mig ut på en jogging runda på 1,5 timma. Snacka om att jag var liite mör efter det. :)
Har inte tränat en sekund på hela 2010.
Tvättade till och med bilen igår också. Solade. lagade Tacos med bror. Lisa kom förbi <3. Bakade Hallontosca. Somnade i soffan. Hängde tvätt och gick och la mig.

Jag längtade hela morgonen efter att få träffa Joppe idag. Men så blev det inte för han skulle jobba tyvärr. Så det får bli imorgon istället. Längtar! :) Så jag har jobbat med projektarbetet en del. Ska ju vara klart om tre veckor..

Fick tillbaka natur provet idag också. Kändes som det gick sämst men Jag fick endå VG vilket var skönt! :) Nu ska jag hoppa isäng så det blir morgon fortare :)

Pusspuss












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0