Drar till Sälen 18 Mars!

I'm back home again!

Yesbox. Mina 2 lediga dagar har varit toppen!
Har bland annat bestämt att jag kommer ha röd klänning på studentbalen! Och ett mönster har jag också hittat så nu är det bara för mig och mami att köra symaskinen på högvarv! Det är ju faktisk inte så långt kvar nu! :D
Bara 91 dagar till studenten!

Slängde ihop en bild i paint. Dock fuskat lite ;) 
Nice med rött va? Inte sådan model jag ska ha men men. Lite känsla får man allt :)

Planerade lite i onsdags kväll inför Sälen nästa vecka. Ska ju faktiskt dit på torsdag med massa härligt fokl!! :D
Maria, Dennis, Vicky, Mathias och Martina kom hem till Jonas på kvällskvisten. Fick kanske inte så mkt bestämt men vafan helt stört kul kommer det bli, det är en sak som är säker! :)




Torsdag. Sov läänge. Fixade mat åt min Man. Gick en lång promenad till Slottsskogen. Hade en riktig mys-dag. Gick och solade innan det blev mer mys :)
Kollade på P.S I Love U. Shit. Alldeles för sorgsen. Lipade en skvätt. Haha

Nej nu ska jag snygga till mig. Jag och min kära fru Lisa, ska ut och göra stan osäker. Sedan blir det sleep over hos henne. Jihaa! Gud vad jag har saknat den bruden! Hon är min drog som jag inte klarar mig utan.. Du är bäst honey! <3
Adjö då! :) Ha en bra hääälj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0