3 Dagar kvar

Jahopp.. Då var det bara onsdag,torsdag och fredag kvar sedan var man plötsligt ett år äldre.. 19 år? Onödig ålder men okejdå. På lördag blir det party party hoppas jag:)
Nu skriver jag det här också så INGEN missar detta.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hejhopp Snyggingar!

Nu har jag bokat bord på Chez Amis på lördag klockan 20.00!
Då är planerna att vi äter lite god mat och börjar lite lugnt för att sedan dra i gång det hela och så får vi se vart vi hamnar :)

Det är såhär att jag har bokat bord för 15 personer. Då är det platser bokade för matgäster. Så det vore JÄTTE bra om ni kunde skriva i loggen på evenemanget eller på något trevligt sätt förmedla till mig om vi vill äta på lördag. Så vet jag om jag behöver boka bord för fler eller avboka platser.

De som än så länge sagt ja till att äta är:
Julia
Martina
Soffi
Jonas
Malin F

Jag antar att alla inte komer vilja äta, så för er är det bara att droppa in när det passar. Ta gärna med er lite roligt folk också :)

Ses på lördag! Puss!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sådär! Haha.
Nu har vi lov och det är underbart!
Har dock en hel jävla del att göra tills skolan börjar igen vilket inte är lika underbart.
- Projektarbetet ska vara klart.
- Läsa Stencilen i drycker.
- Svenska nationella talet ska skrivas.
- Läst alla texter i texthäftet till nationella.
- Läsa igenon hela idrottsboken.
- plugga till provet i alkoholhantering.
Kul? NEJ

Jobbar i morgon 06.00-14.00
Sen ska jag och Joppe baka tårtor till fredagen.
Då blir det Långfredags lunch hos Prevander och sedan blir det party på kvällen:)
På lördag är det min stora dag då vet jag inte vad som händer förens senare. Återstår att se.
Söndagen består av släktkalas torligtvis :)
Jobbar på måndag igen. 06-14
På tisdag är det middag hos Soffi och sedan kilar vi till hardrock! :) 
Sen blir det pluggpluggpluggpluggplugg! Fy ;)

Nu ska jag packa ihop mina saker inför helgen!

Köss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0