ZZZzzz...


Hej där.

Jag har nog inte varit såhär trött på väldigt väldigt länge.. :)
Torsdagens utgång var lite nice faktikt. Fredagen bestod av Paradis Hotel!
Upp vid 05.00 för att åka till jobbet på Lördagen. Jobbade i 10,5 timmar och sedan var det dags för middag hos Jonas Pappa och hans Maria :) Så galet god mat! Mums! Grilla på vintern borde man göra oftare! :D
En riktigt lyckad Lördagkväll började dra sig mot sitt slut. Drog oss hemmåt och med tanke på att jag skulle upp till jobbet vid 5 var det ingen idé att ens sova. :) Blev körd av min Goding. Så man kan ju lugnt säga att någon vid namn Julia segade omkring på jobbet som en jävla Zombie.. Hihi.
Måste nog vara första gången jag typ dygnat? Kommer inte på om jag har gjort det innan;)
Blev även 10,5 timmar idag med. Ganska så jobbigt att jobba över 2,5h varje daaag....
Men vadfan. Pengar rullar in som det ska, kompis det går bra nu! ♫♪
Efter 37 timmar fick jag återigen lite sömn. Skönt!
Prov imorgon. Blä.

Nu ligger vi här i soffan och grötar. Mysigt ska ni veta :)
Puss på Jonas och alla er andra. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0