Tjenarej!

Då var det söndag igen. :)
Helgen har varit kanon, verkligen kanon.
Fredagen bestod av:

Skola.
Art of soul.
Förfest hos Jonas.
Alkohol.
Trädgårn.

Smet tidigare från skolan för att dra till stan och passa bilen för malin. Haha :)
Hon släppte av mig hos Jonas. Väl där var det dags att kila mot Linné för att måla lite på Art Of Soul med mamma, Cati, och kusiner. Det blev en mugg denna gången. Riktigt gullig faktiskt.
Åkte tillbaka till Jonas där vi inväntade allt folk. Ett par vänner från hans sida och ett par från min. Väldigt trevligt må jag säga! Det dracks en hel del :) A-aa vid halv 2 bar det av mot Trädgårn. Vi var där en kvart typ och sen smög vi oss hemmåt.

Lördag.

Beck.
Stan.
Rubinen.
Chez.
Peacock.

Mötte martina vid kungsport vid 4. Det handlades skor och vi åkte hem till mig. Smuttade upp vinet och drog på klackarna. Bussade oss in till stan och gick till Rubinen.
Vidare till Chez och stannade där till 2. Jonas slutade vid tre så då gick vi till Pecock. Värt. Jävligt mycket folk och man blev ju inte direkt nyktrare. Höhö.

Söndag.

Skridskor.
?

Vid 12 hämtade papi mig och vi åkte till Fiskebäck med Gabriella. Belv 1,5 timmars långfärds åkning.
Nu blir det duschen. Åker sedan till stan för att mumsa middag hos Jonas mamma och pappa. Mys!

Jag älskar Jonas

Ha det bra! för det tänker i alla fall ja!

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna. :)


Fredag!

Fredag!

Fredag!


Fler bilder kommer. Har lite bråttom nu :) köss!





Trackback
RSS 2.0