Morsning korsning!

♫♪Hej du tycker du är vacker men se det tycker inte jag!♫♪
Nej jag skojja bara, du är jätten fin!

Ja-a detta satt en berusad man på spårvagnen och sjöng i lördags till någon brud mittemot. Jag och Martina höll på att dö av fniss! ;)

4 veckor kvar till Lovet! Det gillar vi! och snart bara 4 månader till studenten! Mums!
Vad ska jag skriva om idag?
Jo att middagen igår var väldigt trevlig! Härligare familj får man ju leta efter alltså :')
Både jag och Jonas var trötta som... Ah vet inte vad. Så vi somnade på direkten.
(Det lockade att skriva på Dirr! Så gött att säga det ordet va! Ska vi dra på DIRR? Dirr. Dirrrr. DiRr! Aja strunt samma.)

Upp i morse och hann med den dära bussen som jag missat 2 gånger innan för en gång skull.. Det slog mig när jag väl satt på bussen varför jag missat den innan! Jo, för den går typ 3 minuter innan den ska?! Så nu vet ja det :) Så det kan ni ju anteckna. 19 bussen går 3 minuter innan utsatt avgångstid. Haha :) (oj vad mycket innan det blev!)

Jag går runt och är så sjukt glad hela tiden och då menar jag verkligen hela tiden! Jag tänker bara på hur galet bra detta året har börjat! M-mmh!
Jisses alltså. :')

Ikväll ska jag mysa med min favorit LISA!
Undrar hur jag ska överleva kvällen utan Jonas bara. C: Lisa får vara ersättare! Hihi <3

Ha det grymt! Nöff!

Puss



Tack för en fin helg goding <3


Kommentarer
Postat av: Prevv

Året börjar bäst! Och det blir bara bättre och bättre! Saknar dig puss puss // Fiskar som viskar ;)

2010-01-18 @ 19:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0