Hej hej hemskt mycket hej!

Just nu är jag här hos Jonas med Charlie och Johan och ska snart få mig ett par timmars sömn. Lite mer än de 2 som jag fick förra natten förhoppningsvis. ;) Tog hårt att jobba 9 timmar efter gårdagens kväll med bowling och 21års kalas plus de få timmars sömn :)
Daniel fyller ju faktiskt 25 idag och detta har vi såklart firat! Hela feta släkten bombaderade huset. Det blev en massa tårta och annat smaskigt! 
Efter kalaaaset åkte jag och Jonas tillbaka hit och lagade middag. Mums. 
Gud vad jag tycker om det pojken alltså.
Nu sitter han här och tycker att jag ska berätta om vårat storas steg på Facebook! Haha. Så gå in och kika så fattar ni vad jag menar. Hihi :)


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Prevv

Söt är du ..... ;)

2010-01-11 @ 09:41:43
Postat av: Prevv

2010-01-11 @ 09:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0