:)

Att inte ens 48 timmar kan kännas som typ 10 år. Det är ju så sjukt att jag inte ens vet vart jag ska ta vägen. Blev nypt men jag vaknade endå inte upp. Så det här är verkligen verklighet!
iih!

I alla fall. Stan idag med Linnéa. Det inhandlades 2 par byxor. Mums!
Ja sen bar det av hem till Jonas och hans finfina lägenhet i Vasa. Där jag tillsammans med Linnéa Jonas och Johan lagade middag. Väldigt trevligt må jag säga och framför allt väldigt gott! :)

Ja finner nog inte ord för detta galna. Men aja. Bra är det iaf.

PUSSSSSSSSS :)


Denna låten gör mig riktigt glad. Haha :)
Marie Fredriksson – Den Bästa Dagen

Kommentarer
Postat av: Fippoo

Vad e det som e så bra galet då?

2010-01-08 @ 01:20:35
Postat av: Britt

Jag har sagt det förut, men jag säger det igen - glöm inte att skydda er vid samlag, snälla Jullan!!! //mamsen

2010-01-08 @ 23:49:51
Postat av: Prevv

Vi har inte sex :P puss // Jonas

2010-01-10 @ 14:44:40
Postat av: Julia

Just precis så det så! C:

Haha och vem är det som försöker spela min mamma? Lyckades inte riktigt! men men :)

Pussss

2010-01-10 @ 15:53:01
URL: http://juliaschneider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0