Tisdag.

Hej hopp!
Här sitter jag all alone hos Jonas och tycker att klockan ska bli 00.00 för då slutar han jobba. :)
Helgen som gått:
Blev hämtad av J i lördags och vi kilade hit till lägenheten för att göra iordning inför kvällen. Han hade köppt massa ostar, kex och frukt! Mums!
Vid 7-8 tiden trillade de andra in. :) Vi var nog här till 11 eller något i stil med det och sedan gick vi till Chez faktiskt där alla andra befann sig. :)
Ja-a kvällen bjöd på lite för mycket av det goda. Så jag drog mig hemmåt för lite sömn.
 
Vi vaknade upp på Sönagen och mådde si sådär ;) det blev 4 filmer. Sen sprang vi över till Jonas Mamma och lagade och åt tacos med dem :) Tillbaka hit och det blev 2 filmer till. Riktig slappis dag! Men det behövs det med ibland.

Måndag. Skola igen. Schwimmade i åby på gympan. Ganska kul faktiskt :) Hem och åkte sen tillbaka hit.
Jonas farmor fyllde år och vi tänkte åka och gratulera henne! Slutade med att vi hamnade på släktkalas med smörgåstårta och hela köret! :) Stannade ända till nio. Kollade senare på OS och vi somnade i soffan båda 2. Kröp upp till sängen vid 3.

Vaknade i morse och halsen hade verkligen tagit stryk av badningen. Kände igår kväll att det bara blev sämre och sämre. Bestämde mig redan när klockan ringde att jag sjukanmäler mig lika gärna och Jonas var ju endå ledig och allt ;) Hihi!

Nu har vi bara grötat omkring hela dagen. Jag gick och köppte pizza, städade upp lite och Jonasblev in ringd till jobbet så han gick dit vid 6 :)
Duktigt pojk. 

Imorgon blir det stan med Martina och kanske blir så att vi drar en bio på kvällen :)

Nu jobba lite med projektarbetet och sen ska jag gå och handla mig något att äta! :) 

PUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS



Jonas fixade iordning fint må ni tro! :)



Pojkarpojkar :)



:)<3



Hahaha! :)



Töser :)



Bubbel är ett måste såklart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0