Guten Morgen!

Väcktes imorse av att telefonen ringde vid nio och hel snurrig springer jag ner och svarar.
Samtalet löd något i stil med;
- Hej det är Julia! svarar jag med med sveriges mest nyvaknade röst.
- Hej Håkan Någonting här, är Karl hemma?
Snurrig som fan kollat jag på klockan och ser att den är nio och säger.
- Nae du, han är på jobbet.
- Jasså?! Svarar han med jätte förvånad röst.
- Ja-a? svarar jag, Vill du ha hans mobil nummer?
- Nej det har jag redan. Svarar han som om jag var helt pantad i hövvet. Haha!
Vi avslutar samtalet och jag undrar varför han lät så förvånad. Plötsligt går det upp för mig att det är ju fan lördag?! Hahaha 30 sekunder senare ringer pappas mobil som ligger där nere och den hör ju inte han för han ligger ju och sover..
Skit samma tänker jag och försöker somna om.
Pappa vaknar efter ett tag och jag berättar att det var ngn Håkan som ringt.
Får sedan reda på att det var pappas BOSS! Hahaha.
Gud, hans chef måste tänka att jag var världens virrpanna!
För er som inte vet så ansvarar min far för 60% av sveriges vägsalts inköp. Och nu med detta väder så går det åt en hel del salt som ni kanske märker!? Och detta bertyder att för varje dag som går med detta snö kaos sitter papi lite mer i skiten. Stackarn. För nu börjar saltet ta slut.. Men det löser han säkert :)
Lite rolig morgon var det allt.

Förresten. Min kära fru Lisa Grosselius är i den stora staden Stockholm denna helg och ska spela SM och därför håller vi nu tummarna för henne!!!!!! Go Lisa Go Lisa Go Go Go Lisa!!!!!!!

Men det jag skulle berätta var fakiskt att jag sitter här i denna stund och kollar på högskoleutbildnindar i Jönsköping!?
Ja-a det är faktiskt sant.

MARKNADSEKONOMPROGRAMMET
Köping: lägstapoäng 15,9; högskoleprov 0,9
Lidköping: lägstapoäng 14,7; högskoleprov 0,2
Oskarshamn: lägstapoäng 16,2; högskoleprov 0,1
Vaggeryd: lägstapoäng 16,6; högskoleprov 1,0
Jönköping: lägstapoäng 17,86; högskoleprov 0,9
Nässjö: lägstapoäng 16,88; högskoleprov 0,8

 Och mina poäng som jag har nu är: 18.65 Fast iof så är det helt fel kurser jag har läst. Men endå ;)
Marknadsekonom lät endå roligast. :) Jag måste dock läsa matte B för att kunna läsa kursen.

Nu ska jag Joina pappa med lite frulle nu.
Sen ska jag ringa och väcka min underbara pojkvän Jonas Prevander. Tror inte det är någon på denna planet som förstår hur mycket jag tycker om denna människa.

Så, Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0