Tredje december!

Hej!

1. Kom på att jag fyller 20 år om 5 månader. Haha, när blev jag så gammal?
2. Det snöar ute. :)
3. Om en vecka sitter jag och skriver nationellprov i denna sekund.
4. Jag har haft på svt1 hela morgonen vilket innebär att jag har sett nyhetena 4 gånger nu..?
5. Sitter här och ska strax börja plugga matten inför provet klockan 13.00 idag.
6. Sandra och Christoffer förlovade sig den 1/12! Så fint! Grattis till er! <3
7. Idag är det fredag. 21 dagar kvar till julafton!
8. Detta är mitt 253:e blogginlägg.
9. Drack upp en hel kaffe för första gången i mitt liv förrut. (Dock med massa oboypulver och mjölk) Fy sjutton vad jag tycker det smakar äckligt. Hihi

Nej, adjö på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, tack gumman :) <3

2010-12-03 @ 14:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0