Spelkväll!

Ja, provet i fredags gick verkligen inget vidare!
Åh jag var så förbannad när jag gick där i från. Åkte hem och deppade medans jonas var på After work och bowlade med boysen.
Igår blev det lite mer matteplugg och på kvällen gick vi hem till Karin där det var en massa trevligt folk. Vi spelade partyalias. Riktigt kul trots att jag var sämst. Haha!

Denice har fixat körkort!! Så nice! Grattiiis!

Sov till halv två idag. Mums!
Jonas har verkligen gjort mig grym på att sova länge. Han har smittat av sig. För ett år sedan fick jag panik om jag gick upp senare än 10 typ.
Men nu är det ju såå skönt att sova! :)
Mumsade frulle. Mös lite framför tv.n sen skuttade jag in i duschen.
Nu sitter jag här, letar lite resor.
Vi planerar att ta en sista minuten om en vecka. Hoppas det blir av! :)

Jaja, snart börjar Gossip Girl.
Såklart blir det lite matte sedan. Matten är mitt liv just nu.

Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0