Morsning korsning!

Jag och min man sitter i denna sekund på Bus4you mot Göteborg.

Provet i fredags gick sådär.. Kändes varken bra eller dåligt.
Njöt så fruktansvärt mycket på eftermiddan då kursen var över! :) 
På kvällskvisten mötte jag Johanna. Vi kilade till Evergreen och åt pizza! Väldigt mys!
Så blev det Lördag! Jonas hade tenta från 8 till 13 och sedan ver det tentafest time. Folket började droppa in runt fyra och runt 8 drog jag och alla 10 boys till Alexandra.
Riktgit trevligt tills vi skulle ut och göra stan.. Då var det inte lika kul!! För då var min jacka spårlöst försvunnen! Borta, gone, väck!! Det var så sjukt! Aja. Förbannade som satan tog vi oss till waffis sen gottade jag mig med en kebabrulle och gick hem.
På Söndagen kände vi oss lite halvsjuka. Jag skulle möta upp Alexandra och lämna tillbaka hennes jacka som jag fick låna. Precis innan ringer hon och säger att min jacka är hittad!
Haha! Det var Tobias som råkade få med sig den! Såå Skönt! :)
Vi bytte jackor och jag knatade hemmåt för att fortsätta med tvätten.
Vi tvättade klart och kollade på I am Legend.

Vaknade i morse och packade lite. Sedan var jag på arbetsförmedlingen för att skriva in mig i jobbgarantin vid halv 2. Så nu får jag lite money!

Jag har lovat Jonsa att vi ska spela Alfapet nu... Haha

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0