Ett nytt år är påväg!

HEJ!

Julen har varit toppen! :D

Mina bästa julklappar måste ha varit Min KitchenAid och min parfym!!
Så Sjukt överlycklig för dessa fina klappar! Alla de andra också såklart!



 

Här kommer Årets Lista:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
2. Höll du några av dina nyårslöften? Att börja hårdträna multisport? Nej det gick ju inte så bra.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Spanien och Italien
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? En skidsemester!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 6 Januari, 1 Juni
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag har funnit kärleken!
9. Hur skulle du beskriva  år 2010? Ett underbart år!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara snuskigt förkyld nu runt jul.
11. Bästa köpet? Resan till Spanien
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor, studentbal och studenten.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min man och en fin stuentdag!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Oj så många! Kan rabbla alla någon annan dag.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 1000 gånger gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Njutit utav sommaren
17. Vad önskar du att du gjort mindre?  Jobbat.
18. Hur tillbringade du julen? 23:e Ihop med Jonas och familjen Prevander. 24:e ihop med Farmor och släkten. 25:e ihop med mormor och till sist 26:e ihop med mamma och pappa!
19. Blev du kär i år? JAaa! :)
20. Favoritprogram på TV? Desperate housewives och Gossip Girl! 
21. Bästa boken du läste i år? En blomma i afrikas öken.
22. Största musikaliska upptäckten? Oscar Linnros
23. De bästa nya människorna du träffade? Jonas och fina jönkpingsstudenter!
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Mumsade middag med vänner och körde en utgång på det!  
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En solresa innan jul hade suttit fint. Ett Jobb hade varit gaanska så bra attt ha.
26. Vad fick dig att må bra? Min man och fina vänner!
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Tomas Dileva! MÖMS!
28. Vem saknade du? Hade varit fint att ha Morfar och Farfar med på min student <3.
29. Årets sötaste? Jonas
30. Årets hetaste? Jonas
31. Årets största kärlek? Jonas 
32. Årets bästa? Jonas
33. Årets snällaste? Jonas
34. Om du skulle ranka 2010 på en skala från 1-10 där 1 är sämst och 10 är bäst, hur var då 2010? 11!

Nu ska jag återgå till mitt tv-tittande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0