Decemberkyla.

Hej på er. December är här!?
Helt galet! Men jag har insett att jag verkligen gillar julen! Det är så himla mysigt hela tiden! Hihi

För ett tag sedan skrev jag en lång lista på vad jag skulle vilja köpa för julpynt inför julen. Det var allt från adventsljusstakat till röd toaborste.
Men Jonas var lite anti julpyntet som jag var så sugen på att skaffa.
Han gick tillslut lite smått med på att det fick julpyntas lite och jag blev riktigt taggad på att få det julfint.

Jag kom ju hem i måndags. Jonas mötte upp mig på stationen och så promenerade vi hemmåt.
Jag tyckte vi skulle köpa en liten julgran. Vart ska vi ha den undrade han. Ja men vi kan ju ställa den på bordet tyckte jag. Vi kom fram till att det kanske inte var så smart trotts allt.
Vi promenerar vidare.

Väl hemma öppnar jag dörren och hör ett "Surprise!" och ser plötslig detta:



Hela lägenheten är julpyntad och det står en Julgran på bordet!! :') <3



Adventsljusstakar och hängande hjärtan.



Då har Jonas spenderat hela söndageftermiddagen/kvällen på att julpynta bara för min skull :) <3

Iiih! Jag är så kär i denna underbara människa! :)

Jag ville pimpa blommorna som han hade köpt. Så i tisdags sprang jag ut på stan och inhandlade lite pyssel.

  

Före                                                 Efter! :)

Tjusigt va? 

                 

Sysslade lite med apelsiner, nejlikor och snöre också.
Så fint! Det luktar så sjukt gott också! :)

Jaja, imorgon har jag mitt tedje matteprov. Nu ska det börja pluggas igen!

Köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0