Burrrr!

Det är kallt. Jag fryser! Känner inte om mina tår sitter kvar på fötterna?

Sent igår kväll lagade jag smarrig tacopaj. Timeade maten lagom till att Jonas kom hem efter att antal plugg timmar i skolan. Så vid 00.00 firade vi våran 11 månaders dag med lite paj! Haha.

Yeah, idag har jag ansökt att få läsa Matte C och Engelska B på komvux nästa år. Har även varit inne på ticket och bokat en resa till spanien om en vecka idag! Fast vi bestämde oss för att vänta och ta en billigare resa om det finns någon lite senare i veckan. 
Jo först får vi ju se om jag får jobbet hos Bernard's konditori som jag var på intervju hos idag. Om det skulle bli så att jag fick det börjar jag jobba omgående. Då blir det ingen resa. Undrar lite hur det blir runt jul också.
Jag som var så inställd på att fira hela julen hemma och stanna tills nyår. Men nu kanske det inte blir så.
Men det vore ju inte fel med ett jobb!! Håller tummarna! :)

Japp, mån-tis-ons-tors kvar till nationella provet på fredag. Så nu blir det mera underbar matte! :D

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0