Kräftskiva på G!

Hej!
Mitt nedräknande av timmar här om dagen visade sig inte vara förgäves. För igår runt 11 satte jag mig i bilen och åkte bort? upp? in? ner? Upp, uppp. Liiite uppåt ligger det ju? Ja upp få det bli. Jag åkte upp till Jönköping för att träffa Jonas. Som jag har längtat. <3 Var framme runt 13. Jonas skippade hans stadsvandring för att umgås ett par timmar med mig. Väligt snällt :) Kändes så konstigt att vandra omkring i Jönköping, som om jag var utomlads.
Skulle stannat över natten och tagit tåget till göteborg. Men efter en stunds funderande bestämde jag mig för att åka hem redan igår kväll! Vilket jag vekligen inte ville men det var bäst så.
Följde Jonas till skolan där de skulle ses för att förfesta inför kvällens Toga party. Alla studentet sprang runt i vita lakan och såg allmänt roliga ut:)
Pappa och jag kollade in Jönköping en stund och sedan skulle han iväg på sin middag. Jag gick tillbaka till Magnus och Jonas lägenhet för att slänga i mig lite pizza, diska, och mysa framför tvn tills det var dags att åka hem igen.

Eftersom jag inte stannade över helgen som var planen från början så innebär det ju att jag kan vara med på kvällens kräftskiva! Det är ju inte helt fel att för andra ferdagen i rad få slänga i sig en massa kräftisar igen! Mums!

Nu ska  jag sno pappis bil för att åka och handra kräftor och jäst så jag kan slänga ihop ett smarrigt bröd! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0