Jönköping imorgon!

Tja tja!
Imorgon far jag väster ut, igen! Ska bli underbart! :) Saknar min man något så in i! 
Skulle åkt med pappa tidigt imorgonbitti men planerna har ändrats så jag tar tåget istället. 79:- , riktigt niceprice på den! 10.02 går tåget från centralen. Framme 11.58 och Jonas föreläsning slutar 12.00. Snacka om timeing. Så jag får fasen ta och kliva upp tiditg imorgon. Tar bussen redan 08.47..
Jag får nog sätta igång att packa strax & snabbt hoppa tillbaka till min fluffiga säng där jag ligger just nu bredvid en sovande katt och är och är svin förkyld. Inte så jäkla kul?! Har bara blivit sämre och sämre under eftermiddagen. Men har i alla fall skuttat omkring i stan en stund med min älsklings fru Lisa :)
Har suttit och kollat igenom alla mina kvitton (ja, jag sparar alla kvitton jag kommer åt! Haha) och räknat ut min spenderade summa denna månaden. En aning höög vill ja påstå.. Oops ;) Annars har jag inte gjort något vettigt alls sedan jag kom hem.
Nae, vet ni vad? Nu vare dags att snyta sig. Pusshej!





Hihi, Älskar dig min Prins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0