Helgens inköp!

Godkväll!
Gårdagen spenderades i sängen med datorn på magen. Slafsade i mig en halvgod pizza på det och fick ett underbart telefonsamtal inatt av min finaste pojk. Idag har det varit lite mer fart på mig:) 
Förresten i fredags skrev Metro att vi shoppar för 6 miljarder denna helgen. Själv har jag bidragit en del. Haha :)
Här har vi Fredagens inköp:



Foundation, consealer, penslar och en borste :)

Dagens inköp:



Solpuder, foundation, primer och fler penslar.
Skulle köpt en cake eyeliner från Make up store också men det var helslut på den fronten :/
Rauu! Jag kommer bli så het i höst. Haha!
Eller jag ska bara lära mig att göra det snyggt först! Kommer säkert ta sin lilla tid :)



Sprang förbi denna underbara höst-toppen och var tvungen att köpa :)



Sist men inte minst en efterlängtad parfym!
En underbar doft som förlänger sommaren hela vägen fram till jul! Är heelt kär! <3

 

Kolla vad jag precis fick syn på!!
Okej? Eh, jag visste fan inte att jag har varit sådär fruktansvärt ful?! Jag typ dog lite. Hur kunde jag visa mig?
Gaanska så stor skilnad jämfört med bilden jag tog imorse!
Tackar gud för att mitt lilla fejs (och jag♫♪) inte ser ut så idagsläget. :)

Ska nog nana nu :) Puzz
02.41 klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0