05.00 Natti!

Hej hopp! Ligger och gosar ensam i min säng efter en lång kväll/natt.
Jag drog mig in till staden vid 13 kanske. Träffade Sandra och även Denice en sväng. Sprang omkring i saluhallen en stund och shoppade kräftor, räkor, aioli och bröd till kvällens kräftis! Hann också med en sväng i nordstan.
Så en liten skymt av Kenza i folkvimlet. Hehe.
Tog tåget till Mölndal och bussen vidare till Balltorp. Vi kräftade loss och drog oss in till stan. Sprang fram till Vip kön och traskade rakt in på trädgår'n. Gott.
Ja-a så från 22.00 till 03.00 var vi inne och dansade loss, drack dinkar och tjötade.
Min spåris gick 03.53 och inte en endaste liten buss gick upp till mig så jag beställde taxi. 112KR från mölndal till kikås? trots 20% rabatt?! Hur gick det ihop?! åh cp taxi.
Jag ska nog soovaa.
Jag saknar Jonas. Fy vad jag saknar honom. Det gör ont att bra ens tänka på det. Åh, Nej nu ska jag lipa lite. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0