Jobb! :)

Hey there!
Hoppas allt är bra med dej! :)
Jag är helt död efter 10 timmars jobb på Gunnebo idag. Jisses, började halv 7 i morse och slutade halv 5 typ. Var lite jobbigt att kliva upp efter att ha ramlat in vid 12 inatt efter en kul kväll hos svedholm som fidade sin 18års dag!<3 Det har är en Ekologisk marknad på Gunnebo denna helgen så jag har jobbat som fan:) idag har jag satt 9 Degar och på varje deg får man ut ja, si sådär 50 limpor! Så ja, 450 limopr har jag knådat ;) vilket innebär 300kg deg! Kom och köp brödet i morgon mellan 11-17 vet jag! 
Sedan vare dags för en tripp hem till malin och fira henne! 18 hela år har hon faktiskt fyllt!<3 åt en massa god mat, smuttade på smarrig dricka och hade en hel nice kväll!
Brudarna kilade just in mot stan och jag drog mig hemmåt med tanke på att jag börjar 06.00 imorgon vilket betyder att jag måste gå upp halv 5 kanske? Gud!

40 dagar kvar tills vi åker till Spanien<3
Lisa fyller 18 om en vecka och 2 timmar! :)<3

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0