Hej!

Oj! Hade jag en blogg! Så trevligt! där ser man! :)

Uppdatering av mitt lit.
Jag mår allmänt bra om det är ngn som bryr sig. Haha
Orienterat 2 tävlingar de senaste 2 helgerna, vann silver båda gångerna:) Först på DM Medeldistans och Sedan DM Stafetten med Lina och Josefine igår :)
Har flyttat hem förra helgen efter 2 helt sjukt underbara månader i min och Linnéas lägenhet :) Oförglömligt!
Har för någon vecka sedan köppt en resa till Spanien med Lisa och Linnéa och den 22:a Oktober åker vi! :D
Och idag bokade vi lägenheten som vi ska hyra! :D
Här kommer ett par bilder på den!

Poolen! :)


Vår balkong! :)

Inte så dåligt va!

Praktiken på Gunnebo går fint. Gör kursen Bageri A där. Ska jobba i helgen till och med! Kom och hälsa på vet jag! :)
Börjar 05.00 och slutar 14.00 :)  <- SJUKT TIDIGT!

Okej jag har funderat en del, och har kommit fram till att:

DETTA SAKNAR JAG:

Cypern Maj


Danmark 10 Juli


Blåbärs plockning 12 Juli


Gothia cup 16 Juli


Varberg 17 Juli

O-ringen 18-26 Juli


21 Juli - En av de finaste kvällarna i mitt liv. <3


Orust 2 Augusti


Alla de där undarbara kvällarna på baksidan med S:et D:et och L:et! <3


Våra underbara trillingar fyllde 18år! 22 Augusti




Shit, Puss på denna underbara sommar!
Cp slarvigt inlägg men jag orkade inte :) Hihi

Ha det fint! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0