Tiiisdag.

HeyPeople!
Tiden rullar på som vanligt! :) Najsnajs! Om drygt en månad bär det av till Österrike!! Hur gött är inte det på en skala? Wunderbaar! 20-27 December!!
Och jag kanske tillochmed får sällskap av en trevlig liten dam vid namn Linnéa! :)
Vilket innebär att det har blivit en hel del resande i år!
-Cypern
-Danmark
-Spanien
-Österrike
Hoppas fan att 2010 blir likadant! :) Undra vart studentresan bär av? :)

Får ta och gratulera Malin, Pernilla och Christian som tagit körkort denna veckan! Och jag hoppas jag blir den fjärde som tar på en och samma vecka. För i övermorgon är det min tur!!
JAG SKA KLARA DET :)

Jobbet i helgen gick fint. Ska ju jobba nu i helgen igen. Då ska jag ta bilen! C:
Det har blitit en del promenader i höstmörkter och det diggar vi!

Jag har nu fattat hur bra musikanläggning jag faktisk har i mitt rum. Det är bara att koppla datorn till DVDspelaren och så sprutar mitt hemmabiosystem ut grymmaste Ljudet! Så snacka om att jag har haft enmannaparty här nu varje kväll senaste veckan. ME LIKE! :) Så jävla värt! :)

Ikväll blir det tv tittande. Tisdagkvällar är ju braa tvkvällar! Imorgon är det parktik igen.
Och efter praktiken så ska jag övningsköra hela kvällen!

Nu är det dags att kolla om det finns ngt gott i kylen jag kan smaska i mig! :)
PUSS!


Kommentarer
Postat av: vicky

Lycka till imon, kommer gå fint! :) <3

2009-11-11 @ 23:41:38
Postat av: alexandra

snällaaaa ayia napa 4 juniii! :*

2009-11-13 @ 10:00:35
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0