Sista November 2009

Hej!
Fick just höra att vi inte skulle ha våra 2 första lektioner och det innebär att vi bara har gympa kvar som börjar klockan 13. Så nu blir det en riktigt chill dag. Tummen upp!

Helgen som varit:

Torsdag:
Praktik. Kilade hem och gjorde mig i ording. Åkte till stan och mötte upp Maria :)
Tog ett glas vin och gick sedan till Stuk och detas Event det hade fixat för kvällen. Trevligt alltså. Free mat och dricka. Absolut totalt värt. Haha. Vidare till Lotus Bar :) Var hemma hos Maria vid 3.
Fredag:
Vaknade upp hos Maijaah och insåg att jag försovit mig. Kan ju säga att jag har mått bättre i mina dagar...
Åkte till skolan. Serriöst, helt sinnes vilken konstig dag. Åkte hem och jag mådde bara sämre. Man man mår som man förtjärnar antar jag.. Haha! :) Kom hem och sov från 3 tills jag skulle fixa iordning mig vid 8 eller ngt.
Flängde in till stan och mötte upp Martina och Maria. Drog till Charlies, satt där ett tag och sen var det time to go to trädgårn kön..
Jag kan ju säga att jag aldrig varit med om ngt liknande. Fifan. Väl inne så stannade jag ett tag och åkte hem så jag var hemma till 3.
Lördag:
Sov till 12. Åkte och handlade lite med far min. Tog sedan bilen och åkte till Tuve för Junioravslutningen med alla Orienterare. Kul att få träffa alla igen. Kände mig dock extemt osocial.. Haha, dagarna innan hade tagit hårt kan man ju säga. Fy. Sorgligt att åka där ifrån ;) Hade alldeles för mkt i tankarna. Menmen.
Söndag:
Upp vid kvart i sju och åkte till Jobbet. jobbade från 08.00-16.45. Puuh.
Körde till mami och käkade mat. Packade alla mina saker och drop mig till Pappa igen. Kollade på gossip girl och åkte till Lisa för en sväng för lite prat och fika! Har saknat min tös! <3  VÄRT MED KÖRKORT! Kunde ifs förlorat det minst 20 gånger igår. Haha 140 på 50 väg är inte okej.. Haha vad sysslar jag meed? hihi.
Måndag:
Vakat. Inte åkt till skolan. Börjar klockan 1. Palla gympa. Vart är snön? Nu: Frulle!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0