Måndag 16 November!

JAG HAR KÖRKORT!!! :D
Jihaaa! de sedaste dagarna har jag varit ute och brummat som attans! :) UNDERBART!!

MARTINA fyller år idaaaag! GRATTIS GODING! <3

Om en månad och 2 dagar är det Jullov! Jissesaammaalia Och den 20:e Drar Jag och LINNÈA Till ALPERNA!!!! Österrike närmare bestämt!
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
VÄRT som in ti helvete! En veckas skidåkning med massa kusiner och käraste BRINK!!
Är sååååå extremt taggad!!

Vi ska bo på samma ställe som förra året. Mysfaktor en miljon.
 Här kommer lite bilder. NJUT!

Gasthof Schulhaus

Här kommer vi bo :)

Utsikten, Amaaazing! :)

En hel del jävla massa snö<3

Julafton 2008

Galen Kusin :)



Galna kusiner! :)



Det ska bli gaaaalet gött att komma iväg och få åka av sig lite :)
Känner på mig att det kommer bli en grymmm vecka!

Projektvecka denna veckan.. gött som attans! Är med andra ord typ ledig!  :)
Första gången jag gick upp efter 8 sedan jag kom hem från spanien! det var liskom på tiden att få lite sovmorgon! :)

Ska jobba på lördag 10-18. Julmarknad på Gunnebo nämligen. Komsi komsi! :D

Time for foood! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0