JIHAAAAAA

Eeeooo!
Jag klarade DET! :D
Det jävla teoriprovet är över och jag tackar gud för det!
Ni förstår nog inte hur lockande det är att bänna upp den helvetesboken! :D
Ja asså på Torsdag gäller det.
Nu ska jag fan be till gud varje fucking kväll att jag ska klara uppkörningen!
JAG SKA SITTA HÄR MED KÖRKORT OM EN VECKA, SÅ ÄR DET BARA!

De ringde från Gunnebo idag och vill att jag skulle jobba i helgen.. Klart jag ställer upp. Så nu ska jag börja 6 i morgon.. så då blev det inget party idag inte.. Hehe ;) 

Nej nu ska jag upp om sju timmar! Så jag måste sooovvaaa!

Måste passa på att Gratulera Daniel och Christian som fyller år idag! :) GRATTIS POJKAR! <3

HaregöttHAJ!


Kommentarer
Postat av: alexandra

GRATTIS KVINNA! :D fan vad underbart!!!

2009-11-06 @ 21:58:09
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0