Hej och hå, så kan det gå.

Mindre än en månad kvar till Alpernaaa! :) Underbart!

Vilken helg, vilken helg. Helt galet bra.
Men vilken jävla lördag.
Hmm. Dunsar in genom dörren alldeles för sent på natten efter en extremt värd kväll! 
Tror inte jag somnar förens 5-6 tiden. Hihi :)
Gick la upp vid 8. Hade inte varit fel att ligga kvar ett tag till om man säger så.
Mådde sämst. Eller, fan, typ fick mig att tro att jag mådde bra.
Då var det ju detta med att ha alkolås på bilen. Satte mig i bilen och då var det dags att blåsa. Åh tro fan att den där jävla lamp-jävlen lyser rött! FANSKAP.. Jag får inte igång bilhelvetet. Hahahaha Så jävla typiskt.
TEST EJ GODKÄNT.
Hallå? Så mkt hade jag la inte druckigt? Hm.
Fick gå till jobbet. Väl påväg dit, kommer jag på att jag fan inte har käkat ngn frukost. Började jobba vid 10. Det strömmade folk på markanden. Hade ingen rast på hela dagen. Någon mat fick jag inte heller!? Damn. Eller jo vid fyra fick jag en korv med bröd. Lammkorv. Smakade skit. Åt typ en centimeter. Törstig var jag också. Hade inte druckigt en droppe under hela dagen. Visste inte var jag skulle ta vägen alltså! Galet! Slutade vid 6 och så var det time to go home! Trött som in i hela fridens namn och ont i min kropp hade jag. Går hem igenom skogen. Kolsvart. Helvete! jag såg ju ingenting! Jag fick lysa med mobilen för att inte gå in i träd typ?! Åh! Haha. Jag överlevde och drog mig som en zombie in till stan och träffade gött folk. Åkte hem vid 1 för att få lite fler timmars sömn än natten innan. :)
Upp och jobba och nu har jag typ precis kommit hem.
Jag funderar på att sova lite nu. Ta en powernap eller liknande.

Pusspådigdinsnyggajävel! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0