Hallå där kött och blåbär!

Ledig idag! Härligt som attans!
Skuttade genom duschen och tog bilden in till stan och var där redan vid 10. Handlade mig en typ skinnjacka :) Gillar den extremt! Åkte hem till lisa och käkade lite lunch. Lunchen bestod av yoghurt och müsli och till efterrätt blev det super smarrig kladdkaka! smarrigaste Lunchen på länge!
Körde henne till Beachwolly hallen i Högsbo och sen bar det av mot Freeport med Pernilla.
Där blev det ett par skor iaf men inget mer. Hittade typ inget alls :(
Åkte hem och hann bara vända för att åka till stan och lämna bror.
Imorgon blir det parktik vid 6 som vanligt. Bara 4 Praktik dagar kvar sen är jag LEDIG VARJE onsdag och torsdag fram tills jag tar studenten! Hur grymt är inte det på en skala?!
Mohaha! där blev ni allt lite avis va? :)
 
Nu ska jag tillbaka till tv.n! Pussilusk! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0