Tjabba-tjena-hallå :)

Fem dagar kvar nu, inte klokt. Jag är glad.
Var uppe till halv 4 inatt så jag vaknade vid 11 idag. Snart är det nog frulle dags.
Idag blir italienskaboken och samhällsboken mina bästakompisar..
Jippi, ser fram emot hur denna dag kommer spenderas.... Naat!
 
Tänkte köra på att skriva ett veckoschema jag med, måste ju följa trenden, So here we go :)
 
Söndag 17/5 
Plugg plugg plugg. Packa alla saker inför redan här hos mamma och sedan kila till pappa.
Säga bye till mommie, kommer inte ses på nästan 3 veckor.
Måndag 18/5 
Buffertdag. 8.30 Samhälls prov på Sverige&världen. 
Italienska plugg med Martina. Körlektion 14.35. Åka hem och pluggaa! :(
Tisdag 19/5 8.30
Mattenationella. 11.50 Italienskaprov. Efter provet är denna skoltermin avklarad! ÄNTLIGEN!
Vill ha tisdag kväll så sjukt mkt va! Ge mig!
Onsdag 20/5
Ledig. Fässtival på skolan, Grillning+Glass m.m :) Körlektion 10.30.
Åker direkt in till stan med Martina för att växla in pengarna. Kila hem och fortsätta packningen. 
Torsdag 21/5
Ledig. Packa, Väga resväskan, packa om, väga resväskan, packa om. . .  Handla mat.
Alex kommer upp, vi 3 spenderar kvällen/natten hemma hos mig.
Fredag 22/5 
Joakim kör oss till flygplatsen runt 04.00.
Planet går 06.45. Vi landar på Cypern 11.55 Cypriotisk tid. :D

Ja så ser planerna ut fram tills vi åker. Underbart!
Nu är det frukost som gäller. Hoppas ni får en fin dag!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag ar lite avundsjuk men ni kommer fa det hur bra som helst. Det ar skont att komma bort lite. Jag har ju snart varit borta i ett ar, jag borde ju veta, haha. Ha det bast!!!

2009-05-17 @ 15:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0