Pluggiluggi!

Hej, Nu sitter man här igen..
Idag vare buffert dag, så för mig var det dags för samhällsprov. Det gick bättre än förväntat med tanke på att jag inte började plugga till provet förens sent i går kväll.. Hmm, tror jag gick och la mej vid 3 (?) inatt. Haha, knas!
PG kollade igenom både mitt och Martinas prov på direkten och sa att det var bättre än G i alla fall! Haha trodde jag aldrig! Skönt.. Så vi båda behöll våra betyg även om det gick skit :P
Sen blev det minimalt med italienska plugg innan jag åkte hem, kokade pasta, åkte till min körlekton och åkte hem igen.
Dagens körlektion bestod av Tvääärbromsning i både 50km/h och 70km/h. Riktigt läskigt må jag säga.. Och lite annat smått och gott :) Men nu är de fjantlätta övningarna klara och efter Cypern är det dags för riktig körning. Äntligen!

Väl hemma igen tänkte jag plugga resten av eftermiddagen och kvällen. Men jag var så sjukt trött så jag en tupplur i soffan min!<3
Nu har jag fortfarande inte börjat plugga, såklart! Haha. Aja imorgon är det mina sista 2 prov för detta läsår så det får gå som det går helt enkelt. I 3:an får jag baskemej ta och plugga ordentligt! Fy! Att alltid sitta uppe kvällen innan är inte okej även om det funkar förvånansvärt bra. Måste bli förbättrig!

Tisdag, Onsdag, Torsag kvar sen åker vi! Vill till värmen nuu :)
Vägde precis resväskan som inte är färdigpackad 13,7 kg.. Fan hur ska jag klara mig på bara 15 kg? Skit samma, det löser sig! :'D

Nu skriker italienskaboken på mig. Bäst jag lyssnar på den och sätter igång.
Önska mej lycka till, kan behövas.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0