Landet :)

Ja sen drog jag upp till Landet med mammi, mysig var det allt :)
Skönt att få umås bara jag och hon <3
Som sagt, med tanke på att prakitken är avklarad är jag ledig
onsdagar och torsdagar och just 6-7 maj var mamma det med.
Så vi åkte helt enkelt upp till Kållands ö.

Efter att jag övningskört, kom vi fam till Schtûgaan :)

Solen lööös och blommorna var fiiina. Haha

Vi firade med lite Rosé innan vi lagade maten, yummie! :')

Kapellet och månen :)

Jag och min mor är ju lite skogsmulliga av oss så vi traskade ut i skogen, hittade en liten blåsippis. :)

Även en 4-klöver hittades, gav den lycka? Nja.. :)

Senare åkte vi in till Lidköping där mamma satte mig på tåget och jag åkte
hemmåt medans hon stannade en natt till.
Mysiga dagar detta också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0