Hejsvejs.

Ännu en dag passerad! Snart befinner jag mig i underbar värme! Mmm! Ta mig dit nu tack!
Igår var jag hos frisören och kuttade mitt hår.. :/ Vill ha mitt långa hår kvaar, men det var så slitet och fult så nu var det fanemej dags! :) Klippte mig på Panache i frölundatorg.. Haha, den en och en halv timma var allt en upplevelse.. Efter frissan köpptes shampoo+Balsam inför resan.. Så nu är det också fixat.
Barnängen Aloe Vera Yoghurt blev det.. Spännande med ny "taste"

Aja, sen bar det hemmåt för en hemmakväll ihop med räkor och laptopen. Haha! :)
Stannade sedan uppe länge med trevligt sällskap :)

Idag var det Göteborgsvarvet och såklart var jag inne och kollade.
Det var proppat med folk när det var över 50 000 anmälda! 


  Sprang runt i Nordstan ett tag innan jag skulle träffa Linnéa, Jonas och Leo. På Pepper hittade jag en gullig klänning eller vad man nu ska kalla det. Så jag köpte den... Haha! ;)
Sedan fick jag gå nästan hela vägen till Linnéplatsen för att möta upp folket.
Vi hejade ett bra tag, så tillslut var det dags att kila hemmåt. På hemvägen bestämde vi oss för att jag skulle mumsa middag @ Linnéas. Smaskigt värre! Grillad kyckling, Klyftpotatis, Tzatziki och SallaT. Smarrigt!
Sen bänkade vi oss framför tv'n för att kolla in kvällens avsnitt av Robinson! <3:')
Därefter bar det av hemåt för min del och nu har man hamnat här.
       Detta har jag i alla fall pysslat med en lördag som denna, så nu vet ni det. Haha!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0