20 Timmar kvar!

Ja, faktiskt så är det knappt 20 timmar kvar tills landar på Cypern!
Det är ju bara helt galet.. Finner liksom inte ord påt ;)

Och gårdagen dag bestod av att vandra om kring i stan ett bra tag, sedan kila hem och laga lasange.
Nu sitter jag här i pausen av mitt packande. Idag blir det en massa packning som sagt,
och i eftermiddag ska det grillas så det står härliga till. Nåra gulliga vänner till oss vill ta adjö!<3
 Därför bjuds dem på middag. :)
Efter det kommer vi nog blunda ett par timmar innan vi åker till Flygplatsen klockan 04.00.
Åh vad jag älskar att vara på flygplatsen! Lag läängar. :')

Här Kommer ett par bilder från igår och även en bild på hur vårat väder kommer vara nere på Cypern!
Looking Good! (Y)




34 Jävla grader! UNDERBART! :)
Till och med varmare än det är i Thailand just nu! Det ni! C: 

Det bev inga fler bilder, för min dator ha fått fnatt. Tar det ngn annan gång istället :)
 PUSS

Kommentarer
Postat av: Ewa

Tack att man fick komma till dig och säga hejdå...

2009-05-23 @ 17:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0