Helvete!

Denna jävla natten har varit så cp va?!


Det var Martina som ringde mig när jag percis skulle sova och frågade vad jag gjorde.. Jag svarade att jag låg i sängen och skulle just sova.. Klockan var kanske 23.45 Då frågade hon typ om jag var inne på msn och jag sa att nix har inte varit inne på hela dagen! Hon sa, det är någon som är inne på din msn!!  
Shit hela jag började skaka asså! Kalla kårar iiilade genom hela min kropp! Så jag rusade upp från sängen och slog på datorn.. Jag kunde logga in! Skönt tänkte jag!
    Samma sekund som jag klickar på hotmailknappen så loggas jag plötsligt ut från min msn?! och skyletn "du har blivit inloggad från en annan dator" ploppade upp! Då har den jäveln loggat in igen och har samma tanke som jag i huvudet! -Måste ändra lösenordet på hotmailen!- Jag är fortfarande inloggad på hotmailen som tur är! och får problem och kan inte hitta vart man ändrar lösen.. Jag testar logga in på msn, men då har fittan hunnit före såå klaart, personen har bytt mitt lösenord! :(
      Jag var så uppe i varv va! Helt jävla skakis! I panik ringer jag min bror daniel som är bäst i världen på datoren :) vi diskuterar och fixar en hel del.. efter att jag typ i 1,5 timmar loggat in på alla hemsidor och ändrat alla tänkbara lösenord till nya så testar Danne att logga in på msn igen! då har den onda människan bytt tillbaka till mitt gamla och loggat ut! Det var för jävla tur alltså! Så jag somnade typ vid 3! Snacka om att det var jobbigt att vakna imorse!
     Men det är tydligen inte bara Martina han har pratat med! Det var Cecilia, Fanny, Frida och Svedlund också!! Fy fan vad sur jag bliiiiiiiiiiiiiiiir. Seriöst säger jag bara, vem har så jäävla kasst liv som sitter och hackar folks msn!? Åh sånt här går mig så fruktansvärt iiirriterad!!

Aja.. Idag vare matteprov. Det gick förvånansvärt bra! :) Bara dem 2 sista som var riktigt kluriga. Så mvg blir det inte iaf.. men förhoppningsvis vg?
Jag och Pe drog en sväng till kållered efter provet och vi shoppade lite :) Mysigt värre! Det blev varsitt par skor och jag passade på att köpa en ny mascara. Kom hem vid 3 och sen dess har jag inte gjort ett piss! :P

Jo snackat med L:et! Och nu är det klart! :) Jag och Brink flyttar ihop över sommaren och kommer bo i krokslätt! hur jävla underbart är inte det på en skala!? Vi ska bo ihop i en stor 1.a och allt låter som en önskedröm! Jag är sååå jävla glaa! Det var verkligen detta jag behövde efter en sådan kaosartad natt som denna!
Fy fan vad jag längtar! Denna sommaren kommer bli så jävla bra! Livets sista sommarlov ska bli det sista och bästa! :)

Nä fan nu orkar jag inte läsa det jag skrivit så det står säkert en massa fel..
Dags för Tv, dusch och sen ska ja slagga järnet! :)

Puss på er mina hjärtegull!

p.s måste tacka Martina ännu en gång att hon var såpass
uppmärksam och ringde mig angående kaoset inatt, TACK <3 d.s


Kommentarer
Postat av: Sandra

SKA NI FLYTTA IHOP I SOMMAR? :D:D

vaaafaaan, fatta vad kul!!! jag kommer vara hos er MASSOR. om jag får (A)? hehe. sitta på balkongen o röka vattenpipa sent en sommarkväll. underbart :D

2009-03-06 @ 13:51:46
Postat av: Julia!

Ja! Det är inte klokt!!

Ja du ska får var hos oss massoooooooor! <3

Haha Sent EN sommar kväll?

Sent EN Massa sommar kvällAR! :)

Denna sommaren S:et! Kommer bli så bäst!! :'D

2009-03-07 @ 14:33:35
URL: http://juliaschneider.blogg.se/
Postat av: Sandra

Yay, MÅNGA sommarkvällar! :D

fan vad kul vi kommer fååå :D:D<3<3<3

2009-03-07 @ 17:29:35
Postat av: Martina

haha nä fyfan va hemskt det var!

Alltså du fattar inte hur avundsjuk jag är på er som skall flytta ihop!!!!!!!!!!!!!!!! :')

2009-03-09 @ 23:25:13
URL: http://martinareinertsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0