16 Mars 2009

Hej hej hemskt mycket hej!

Måste börjag med att passa på åh säga Grattis till min blogg som igår fyllde hela 1 år!! Harregud det känns som det var igår Maria och jag satt hemma hos min mamma då hon hjälpte mig att fixa en blogg! Vi hade varit på Nordic party kvällen innan och tog Taxi hem till mig där vi sov senare på natten.
Och nu gick jag tillbaka för att läsa lite vad jag pysslade med för ett år sedan. Lite trevligt faktiskt :)
För exakt 1 år sedan idag kom Alexandra upp från varberg. Jag och Maria mötte henne, sedan åkte vi in till stan för att gå på bio med Leo och Gelin. Haha Vi hade riktiga besluts problem där och tillslut blev det Vantage Point vi kollade på. Minnen<3
Läste även inlägget från imogon för ett år sedan. Alltså 17 Mars 2008. Skrattade en hel del när jag läste detta, Haha :

17 mars 2008
Jobbade med Pernilla i dag faktiskt :D, Det gick super förutom att vi glömde vinet i citrus grejjen och plus att jag klantade till det litegranna :P Haha!! Jag stog och skivade lax-helvetet och kollade inte riktigt vad jag höll på med, så plötsligt kände jag hur hela skärbrädan bara höll på att glida ner från bänken och var på väg att göra en stört dykning ner på golvet!!  Försökte fånga den, men så klart har man inte så bra reflexer! utan hela skiten ramlade ner i golvet först kom laxen flygandes och tätt inpå dunsade skärbräden ner i golvet.. I mitt försök att rädda allt innan det hamnade på golvet så gled hela brädan längs min arm och kletade massa fisk gojja på mig och hela min arm!! Euh! Men snabbt som in i helvet slängde jag upp firren och brädan på bänken och fortsatte som om inget hade hänt! HAHA

Hahahahaha, Kommer du ihåg Pe?!
Så roligt att läsa allt gammalt man skrivit! :)

Ja senaste veckorna har varti Bra/cp/kul/allt/blandat kan man säga.
Fredag 6:e Tappade tydligen mitt skolbusskort.. Det suger K! som Linnéa brukar säga.
Gick senare hem till familjen Grosselius (Minus Lisa) Oottooligt mysigt!  <3
Lördag 7:e Alex kom till Götet, träffade henne, Kajsa, Martina och Pernilla. Efter det gick jag hem till Linnéa. Super mys!
Söndag 8:e Käkade mat typ heladagen kändes det som, Träffade Kajsa, Alex, Martina. Vi gick till Rumpanbar och åt Fetingmiddag/Lunch/Brunch/Mat sen satte vi oss på condeco. Cp mys! <3
Måndag 9:e Frilufts dag, Spelade Badminton och BeachWolly.
Tisdag 10:e Närings Prov
Onsdag 11:e Svenska prov i aulan - fick reda på resultatet idag, VG :) 
Torsdag 12:e Praktikfan. Bakade blåbärspaj hemma. Cpgott!
Fredag 13:e Åkte till Maria och badade Jacuzzi, Svajn kallt, Men extremt mysigt! Där var även Bella, Carro, Vicky och David. Sov sedan hos maria, Myspys!
Lördag 14:e Åkte hem och tog det Extremt lungt fram tills 8 tiden då jag åkte in till stan för att gå på bio med Linnéa och Martina :) Kollade på Benjamin Botton. Riktigt bra! Bion slutade vid 12 så åkte jag hem, Bakade bröd och sov.
Söndag 15:e Städade lite, Sa farväl till min far som åkte till Tunisien med jobbet. och senare blev det GossipGirl.
Måndag 16:e Idag, helt vanlig måndag, precis som vilken annan jävla måndag som helst. :)

Ja och nu sitte jag här och ska snart stänga ner datorn..
Så hade bra änna! 
PUSS! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0