1 M4r$

Nej men tjenare!

Ja, då sitter man här igen helgen passerad och man är ännu en dag närmare sommaren. :)
Helgen har varit helbra, hade inte varit fel att må lite bättre i lördags dock. Jag kan la börja med torsdagen då jag senare på kvällen åkte till balltorp för att planera Denices överrasknings kväll. Vi hade hyrt S:et's lokal och vi kilade dit för att börja fixa iordning endel och sedan för att planera allt in i minsda detalj inför fredagen. Temat var Barknalas! Riiktigt roligt! 
   Tiden gick och vi fick gjort en del och jag tog 10 bussen från Ballaballtop. Efter att bussen har kört förbi alla hållplatser för att inte en kotte skulle på så stannar den plötsligt, jag tänket vad står på typ?! Kollar frammåt och ser ett stort jävla eld klot?! Ser att det är en bil som är heeelt påtänd. Shit! Bussen började backa och jag hade typ småpanik! Jag tänkte liksom om den exploderar nu så dör jag för fan!? Där satt jag hel förvirrad, jag slängde upp mobilen och ringde Linnéa. Haha helt sjukt. Efter att ha stått där ett tag ger bilen ifrån sig en stor smäll och den skuter ifrån sej lite eld.. Läbbigt! Efter ännu en stunds väntan bestämmer sig busschauffören sig för att åka förbi! oh my fucking god! Scarry! Vi passerar den brinnande bilen med 3 meters avstånd och det enda jag typ tänkte var: Exploderar den nu så dör jaaaag! Haha men jag lever i alla fall! och det är la för väl! :)

Så blev det fredag! sista keramik lektionen och vi fick reda på betygen. Mvg, Man tackar! :) Haha, kändes extremt skönt! Fast Janne skrämde allt upp mig endel:
- Ja Julia, Jag känner att jag måste nog tyvärr sätta ett Mvg på dej.. 
Jag trodde jag skulle få Vg likom, Sen när han sa tyvärr... Jag ba näh jävla fiiittaaa får jag bara G+ NU?!?!? haha :)

Efter keramiken vare dags att handla inför kvällen. Efter all shopping så drog vi till lokalen för att köra igång! Det blev Ballong blåsning, Bål fixning och en massa massa annat! :) Denice kom med bussen så Sandra och linnea gick för att hämta henne. De satte på ögon bindel och ledde henne till lokalen där jag stod berädd. Vi hade riktigt roligt!
   Sen kom även Svedlund och 2 killar från D:et´s klass. Trevligt. Vi körde fiskedamm, sanning & konka och lite annat smått och gott. Blev tyvärr inte så mkt lekar som vi planerade. :) 
Kvällen slutade väldigt onyktert men så roligt vi hade alltså! :)
   Vaknade Lördag med fetaste baksmällan typ. Tog en ipren och somnade om i lokalens obekväma soffor.. Som vanligt vaknar jag alltid först och som vanligt ligger jag och funderar på när jag ska väcka dem och som vanligt får jag liv i dem andra fyllehundarna tillslut! Haha 
    Vi städar lokalen och är klara vid 12. Vi taggarner och äter glassarna som blev över från Piggelin bålen, Smaskens! (inspiration fårn drinkarna på ramsvik! <3 )
    Efter att ha chillat i 3 timmar kilar ja hem och däckar på dirren. Planerna var att jag kanske skulle hänga på allesammans till Chez men jag pallade inte riktigt tyvärr.. Sov käkade och sen sov jag igen, Skönt! Hade gärna velat vara med, om jag bara hade mått bättre och varti lite mer taggad :) Hoppas ni hade riktigt kul! Ser så ut på alla bilder på facebook iaf :) men det kommer ju fler kvällar!

Ja så blev det söndag, Kollade på en film, 3 önkningar hette den, sen städade typ hela huset hos pappa. Kände mig duktig :). Men någon stans i bakhuvudet var det en röst som sa: Du har för fan samhällsprov imorgon och vad fan sysslar du med?! du borde sitta och rå plugga just nu! Men jag lådsades inte höra. Lalala C: Haha vi 4 hade jag städat klart och då var det dags att laga mat.. Rump gott! vi käkade maten och så var klockan 6. Jag började packa för att jag skulle till mamma och så var klockan 7! Åkte från pappa vid 19.15 och var hos mamma vid 19.30 och kom på att jag ännu en gång har missat Gossip girl!! SKIIIIT! och jag är så sur att det inte har gått reklam att det har börjat, så jag har ju typ missat 3 avsnitt?! Aja.. Så kollade jag såklart på slutet iaf.. fattade typ inget. men men..
Och så fassnar man vid datorn.. och nu är klockan 21.45 och jag har fortfarande inte öppnat bokjäveln! :/  Fan, samma jävla visa varje gång.. Jag blir så trött på mig.. :/
Nej nu ska jag gå och ta mej en dusch. Och sen får jag la se om jag sätter mej med boken eller inte.? Kan någon sända mej lite kraft så jag orkar med att sitta uppe inatt så vore det toppen! Taack!

Nä god natt på er och önska mej lycka till!

Love / J:et

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0