Tiden går, snart är det vår!

Goddag kära vänner!

Lovet var grymmt!
Ah och helgen, vad ska man säga, crejzzyh!
Cp kul i alla fall.. Sen vare söndag. Segt, skulle till mammi men det blev att ja stannade hos pap' till måndag.
På måndagen vare bakning med klassen efter skolan för att tjäna in lite stålar till klassresan, London 4 maj! Tisdag var som vilken tisdag som helst typ, med som vanligt många goda skratt!
Sen var det Fittonsdag.. Som jag iiinte längtat till för 5 öre! Ville fan inte till praktiken.. Men så blev det i alla fall morgon och jag mådde sämst.. Jag satt hemma och lipade som en kossa. Bestämde mig för att skita i det och sluta tvinga mej själv längre till en massa. Mår verkligen piss av det. Nu har ja pressat mig själv så det har gått på tok för långt. Jag har bara tänkt på andra och inte lyssnat på vad jag själv vill. Jag mår bara skit av allt. Inte kul, INTE KUL! Nu har jag pratat med 2 av mina lärare och kommit överens om att vi ska fixa en lösning på skiten. Känns skönt. Det var också jävligt skönt att vara hemma i onsdags i alla fall! :)
Så blev det onsdag eftemiddag. Den spenderades ihop med Pernilla, Malin, Malin och Martina. Vi satt på Fröken Olsson, där vi pluggade och fick i oss lite käk :) Sedan bar det vidare till Göteborgsoperan för att kolla in Mary Poppins! Riktigt mysigt!
Fick åka med Torsten och Lisbeth hem Hihi, super snällt!
Sen blev det torsdag. Sov 11 timmar riiiktigt härligt! Sen blev det bakning! (förvånade? hmm. nej!)  Minisemlor bakade jag tills i kväll då vi får gäster. :) Och även till lördag då min mor fyller år. Nej, ingen praktik i dag heller. fan. 
Aja.. I morgon är det Italienska prov så det la god tid för mig att slå mig ner med boken och plugga en stund.
I morgon är det ynka 6 veckor kvar till jag fyller 18, skönt att tiden går snabbt! Fast nu får tiden gärna gå snabbt. Men när värmen kommer då ska tiden fan går i snigel fart annars blir jag Lack som fan!! 
På söndag är det bara 3 månader kvar tills vi drar till Cypern! Underbart! det gillar vi som fan tjejer! inte sant?! :'D

Nä nu ropar Italienskaboken på mig.. PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0