7 Februari

God kväll allesammans! Eller snarare God natt! :)
Hoppas allt är bra med er. Jag har mått rent ut sakt piss de senaste 2 veckor.. På grund av praktik och annan skit.. Men helgerna tillsammans med mina undrabara vänner har räddat mig. Förra helgen var vi på Chez på fredagen, riktigt skoj! lördagen tillbringades hemma hos mej med 4-kanten. Fick oss en hel del goa skratt, underbart skönt!
Nu är det i alla fall lov! Och jag mår så Jävla mkt bättre. Nu har jag även några planer inför lovet i alla fall :)
I Morgon bli det badmington med 4-kanten, senare på kvällen blir det eventuellt middags mys hemma hos mej med ett par fina flickor från klassen :)
Måndagen är på dagen oplanerad med 17.30 är det sista teorilektionen. Gött att ha det övestökat! Bara övningskörningen kvar nu då! Hoppas ja sitter här om 4 månader med körkortet i handen lagom till sommaren! :)
Tisdagen ska spenderas ihop med Vickyvirrpanna<3 najsnajs! Sedan har ja no planes nästan!
Lust att hitta på ngt kanske? :)

Nej nu måste ja sussa, ska ju samla lite power till badmingtonen i mon, men pusspådig din lille Het-get! <3

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh badminton är så fuckat skoj :D

2009-02-08 @ 00:55:16
URL: http://martinareinertsen.blogg.se/
Postat av: Sohlin

åh det är så fucked up att vi inte har lov samtidigt. riktigt irri! men ha ett bra lov vännen och vila upp dig<3



pöööss

2009-02-10 @ 23:01:12
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja! Absolut Badmington är helkul!<3 :)

Ah alex! så typiskt?! Ska verkligen försöka vila upp mej :)

Puss!

2009-02-12 @ 18:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0